Ny mobil... Blackberry på vei...
Posted 21 January 2010 - 14:36
Da fikk jeg endelig somlet meg til å bestille ny mobil. Det ble en BlackBerry 8900. Hovedgrunnen til at det ble en slik telefon var WLAN og GPS. Hadde jeg ikke hatt behov for disse hadde det nok blitt en Nokia 6700 eller noe lignende. Jeg fant forresten kjapt ut hvor ufattelig kjedelige nye mobiler er. De er jo like alle sammen!
Posted 21 January 2010 - 14:57
Hehe, må jo holde oppe trenden med spesielle telefoner. Jeg har aldri likt å ha kjedelige telefoner som alle andre også har, så en overgang fra NeoNode til Blackberry virker for meg helt naturlig...
Posted 21 January 2010 - 17:57
Blackberry er jo ekstremt populært i USA.. men har vel ikke fått det helt store fotfestet her i landet? Spent på tilbakemeldingene dine, njadve!
Posted 21 January 2010 - 19:42
Må ærlig innrømme at jeg er litt spent jeg osgå. Bestilte fra eBay, så den kommer nok ikke før langt ut i februar...
Posted 22 January 2010 - 09:01
Stilig mobil det der!
Kommer til å kjøpe meg en ny kjedelig mobil iløpet av de neste to månedene, avhenger av hvor dyr en reparasjon på bilen blir nå førstkommende uke. Blir det billigere enn forventa så bestiller jeg mobil til uka. Tålmodigheten er brukt opp, jeg skal knuse G900'n og sette fyr på restene - måtte den brenne i helvete! Sterke ord, rett fra hjertet. Ingen tvil om hva som skal erstatte tidenes dårligste kjøp - blir en SE W995. Satser på at den er utprøvd og trofast etter å ha vært på markedet i såpass lang tid, og prisen har også blitt veldig grei. Men kjedelig er den nok kanskje
Kommer til å kjøpe meg en ny kjedelig mobil iløpet av de neste to månedene, avhenger av hvor dyr en reparasjon på bilen blir nå førstkommende uke. Blir det billigere enn forventa så bestiller jeg mobil til uka. Tålmodigheten er brukt opp, jeg skal knuse G900'n og sette fyr på restene - måtte den brenne i helvete! Sterke ord, rett fra hjertet. Ingen tvil om hva som skal erstatte tidenes dårligste kjøp - blir en SE W995. Satser på at den er utprøvd og trofast etter å ha vært på markedet i såpass lang tid, og prisen har også blitt veldig grei. Men kjedelig er den nok kanskje
<stolt eier av bitteliten bil>
>og to Bobler<
>og to Bobler<
Posted 22 January 2010 - 16:55
Posted 02 February 2010 - 17:13
Da fikk jeg Blackberryen for et par dager siden. Så langt er jeg storfornøyd. Det er iallefall ikke noe problem å ha en slik telefon med et vanlig abonnement, datatrafikk går helt fint, selv om enkelte Blackberry-motstandere er veldig glade i å mene at det er kun telefon og SMS som fungerer. Tastaturet fungerer også overraskende bra, tross størrelsen. Jeg hadde fryktet det ble svært lite, men etter hvert som jeg har tastet mer og mer på det, så går tempoet stadig oppover.
Alt i alt vil jeg på det varmeste anbefale telefonen. For under 2500,- tror jeg ikke det finnes noe tilsvarende...
Alt i alt vil jeg på det varmeste anbefale telefonen. For under 2500,- tror jeg ikke det finnes noe tilsvarende...
Posted 02 February 2010 - 20:28
Jeg har hatt W995 i noen få dager. Lenge etter alle andre, men jeg er ihvertfall STRÅLENDE fornøyd. En fantastisk mobiltelefon....
<stolt eier av bitteliten bil>
>og to Bobler<
>og to Bobler<
Posted 22 February 2010 - 16:24
Nå har jeg hatt den noen uker, og er fortsatt storfornøyd. Det jeg irriterer meg litt på er byggekvaliteten. Den er litt knirkete og plastikkaktig. Jeg har allerede klart å få riper i plasten i toppen rundt høytaleren, selv om jeg har behandlet den utrolig pent.
Posted 23 February 2010 - 20:58
Jeg har lider dessverre av det jeg også, men denne gangen var jeg heldigvis forberedt på det. Synes forresten det er utrolig dårlig at BlackBerry ikke klarer å lage ripefritt glass på telefoner i prisklassen 4-5000+. Min eldre Motorola SLVR hadde ripefritt, og det savner jeg inderlig. Den ble nesten to år gammel og selv med hard bruk, altså nøkler og ymse annet harde ting i samme lomme, så er skjermen fortsatt like perfekt.
Posted 25 February 2010 - 09:56
Ja, sånn har det vært med meg også i alle år, bortsett fra at jeg har det omvendt. Jeg er venstrehendt...

Help