Jump to content

Photo

Kyosho i Norge

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 manics

manics

Rook

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,491 posts
  • Interests:Bil i alle størrelser, former og varianter :-)

Posted 22 October 2006 - 20:33

Veit at det har vært spørsmål om dette tidligere, men aner ikke om noen har nevnt dette før. Kyosho diecast er nå på plass i norge. Sjekk ut DIECAST.NO for info om hva som føres. Fant ut dette på autofil-messa, hvor jeg prata med en kar derfra. Denne forhandleren har tidligere ført "harrymodeller", litt sånn fast and furious stil, tuningmodeller. Nå har de altså begynt å føre kyosho. Mye COOLT i sortimentet!!

Posted Image

Posted Image
<stolt eier av bitteliten bil>
>og to Bobler<

#2 ninjamannen78

ninjamannen78

Knight

• Members
  • PipPip
  • 260 posts

Posted 22 October 2006 - 22:58

Jepp.. Men billig var det ikke. Holder meg til ebay jeg.
/Christian

#3 cinquecento

cinquecento

Rook

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,273 posts

Posted 23 October 2006 - 09:28

Han var ikke skrekkelig dyr heller....Jeg skal i alle fall bestille meg en MIni Cooper S Works..den bare må jeg ha..og den er vanskelig å få tak i ...selv på ebay..
Bil: Snart kommer '93 Fiat Cinquecento.........

#4 manics

manics

Rook

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,491 posts

Posted 23 October 2006 - 12:00

Vurderer en Delta eller en Miura jeg da..
>og to Bobler<

#5 Bullitt_Mustang

Bullitt_Mustang

Pawn

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 26 October 2006 - 18:16

Veldig mye fine biler de har Kyosho ja, må si jeg også har veldig lyst på en av de Miuraene. :dribble:

Jeg har ingen biler fra Kyosho fra før så for dere som kan litt mer om dette enn meg, hvordan er Kyosho i forhold til AutoArt?
Jeg ser at prisene er veldig like på de bilene og jeg har noen biler fra AutoArt så jeg vet at de har bra kvalitet på sine biler.

#6 Donions

Donions

Pawn

• Members
  • Pip
  • 23 posts

Posted 26 October 2006 - 19:33

Fra den lille erfaringen jeg har så er Kyosho og Autoart i samme klasse. Tror neppe du blir skuffet over Kyosho.

#7 manics

manics

Rook

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,491 posts

Posted 28 October 2006 - 08:38

Kyosho er samme nydelige klassen som autoart..hehe. Eneste 1/18 bilen jeg har fra Kyosho er en gammel Datsun, produsert for noen år tilbake. Den står ikke tilbake for det autoart presenterer idag, fantastisk flott modell! Har sett bilen på billigsalg på ebay, og kan trygt anbefale Fairlady fra Kyosho. Ellers har jeg noen smart-modeller som er produsert av Kyosho for smart, og det samme gjelder der - NYDELIG. Sjekk ut bildene til Diecastkongen, han har masse bilder av smart'ene sine, der ser du litt av detaljrikdommen. :)
>og to Bobler<

#8 cinquecento

cinquecento

Rook

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,273 posts

Posted 28 October 2006 - 15:24

Da har hentelappen min kommet...så nå er første modellbil fra diecast.no kommet..en nydelig grønn Kyosho i 1:18....

Posted Image

#9 cinquecento

cinquecento

Rook

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,273 posts

Posted 02 November 2006 - 21:41

Da har hentelappen min kommet...så nå er første modellbil fra diecast.no kommet..en nydelig grønn Kyosho i 1:18....

Posted Image

Hentet bilen på posten i dag til min store glede..men den gikk fort over etter å kikket litt på bilen..den er i og forseg helt topp, bortsett fra at lakken på panseret der ut til å vært påført med lodden rulle og ved siden av den ene lykta er den en lakk boble på størrelese men en tennisball i 1:18 skala....så denne blir nok returnert....

#10 cinquecento

cinquecento

Rook

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,273 posts

Posted 08 November 2006 - 11:50

har blitt enig med Diacast.no om å returnere min skadede Mini og får kostnadsfritt en ny i posten..samt litt rabatt på neste kjøp...

Må si at servicen og tilbakemeldingene fra Diecast.no har vert upåklagelig og at jeg nok kommer til å handle flere Kyosho i fra dem i fremtiden....Godt å vite at de er seriøsitet bak den nettsiden...

De har fått en ny og fornøyd kunde i fredrikstad....

#11 manics

manics

Rook

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,491 posts

Posted 11 November 2006 - 11:13

Høres bra ut, DK! Litt okei å høre om sånne erfaringer.
Teller litt på knappene om dagen. Skal jeg gå for en Delta eller Jota fra Kyosho, eller skal jeg drøye litt og se om det kommer noe nytt og spennende framover? Veit at kyoshos Fiat 131 kommer snart, og tror de får inn etpar andre rally-Lanciaer som er spennende også...hmm... Samtidig drøsser det på med Minichamps-VWs framover som jeg må ha, hva skal man gjøre??
>og to Bobler<

#12 cinquecento

cinquecento

Rook

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,273 posts

Posted 18 November 2006 - 00:36

Da har jeg fått en ny MiniCooper S Works i fra Diecast.no... Og alt jeg kan si er at jeg er kjempe fornøyd med servicen jeg har fått..Kommer nok til å kjøpe flere Kyoshoer fra de etter vært....

Men nå skal jeg leke litt med min nye Works....kansje jeg får tatt noen kjappe bilder av den...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users